Miliki Ecommerce Website Perniagaan Sendiri Dengan Harga Langganan Yang Rendah

Anda anda perniagaan sendiri tetapi belum di'online'kan?
Kebanyakan rakyat Malaysia masakini menggunakan platform online untuk membuat pembelian. Selain daripada platform ecommerce seperti Shopee & Lazada, anda sebagai peniaga seharusnya mempunyai website kedai perniagaan anda sendiri. 

Terpulang kepada anda samaada nak buat website ecommerce sendiri melalui panduan ebook ataupun youtube yang mungkin cara ini akan ambil masa dan kos sikit ataupun dengan cara lebih mudah dengan menggunakan sumber-sumber platform di internet yang menawarkan perkhidmatan untuk anda setup website ecommerce perniagaan dengan kos yang lebih rendah dan mempunyai pelbagai fungsi.

Antaranya seperti yang ditawarkan oleh Easystore.
Easystore merupakan 'provider' yang membolehkan anda dengan mudah membuat kedai dalam talian anda sendiri tanpa memerlukan pereka web. Ia juga dapat menguruskan inventori, pesanan, dan maklumat pelanggan anda dengan pengurusan yang lebih sistematik di dalam platform.

Ada satu lagi cara anda perlukan untuk 'boost' kan lagi sale anda.
Anda perlukan satu e-commerce website untuk anda pasarkan produk anda.

Kebanyakan penjual berfikir sukar untuk membuat website untuk memasarkan produk mereka tetapi sebenarnya ianya tidak sesukar mana.

'Easystore' merupakan salah satu platform yang diperlukan penjual yang serius untuk jual produk mereka melalui online. Sistemnya yang user friendly memudahkan anda yang mempunyai 'zero' pengetahuan berkenaan IT/Komputer menggunakannya ('No Coding'). Dengan kaedah seperti 'Drag & Drop' memudahkan penghasilan website e-commerce yang penjual inginkan.

Antara sebab-sebab utama kenapa anda perlukan Easystore sebagai medium website e-commerce anda :

1) 'Theme' Yang Menarik & Professional

Terdapat berpuluh-puluh 'theme' menarik yang anda boleh gunakan untuk website ecommerce anda.




2) Pakej Paling Rendah Dalam Pasaran

Easystore pada ketika ini menawarkan pakej serendah RM53 sebulan. Ini amat berbaloi jika dibandingkan jika anda menggunakan khidmat pakar membuat website ecommerce yang mengenakan caj ribuan ringgit untuk satu ecommerce website.




Terdapat 3 pakej yang ditawarkan oleh Easystore untuk pelanggannya iaitu pakej Lite, Standard & Business. Anda boleh pilih yang mana satu sesuai dengan kehendak business anda. Pakej yang selalu dan popular digunakan oleh pelanggan Easystore ialah Pakej Standard. Setiap pakej yang tersedia ini berbeza melalui jumlah 'features' yang diberikan

3) Mudah Untuk Sync Produk Ke Marketplace Lain.

Dengan pelbagai marketplace di alam maya ketika ini seperti Lazada, Shopee, Lelong & lain-lain lagi memudahkan anda sebagai peniaga online untuk menjual produk anda.





Easystore memudahkan anda dengan konsep 'sync' yang mudah dimana dengan hanya beberapa klik sahaja, produk anda di dalam Easystore akan terus terpapar di dalam Marketplace lain seperti Lazada, Shopee, Lelong, PrestoMall & lain-lain.

Bagi mereka yang ingin melakukan bisnes dropship tetapi ingin ada website sendiri, boleh juga Easystore ini dengan sync akaun anda ke Kumoten Dropship

Jadi anda tak perlu susah-payah lagi untuk upload banyak kali produk anda samaada di website store anda sendiri, kemudian upload lagi ke marketplace yang lain-lain.

Anda juga tidak perlu risau tentang jumlah stok yang anda ada untuk semua medium jualan anda kerana jika produk anda dibeli oleh pelanggan samaada melalui website atau marketplace, konsep 'sync' ini akan automatik tolak jumlah produk yang dibeli oleh pelanggan dan jumlah stok yang tinggal sama untuk semua medium jualan anda.


4) Integrasi Apps dengan Webstore Anda

Terdapat banyak apps yang terdapat di dalam Easystore yang boleh di'integrasi'kan (digabungkan) dengan webstore anda. Integrasi atau gabungan antara Apps dengan webstore, membantu penjual untuk mengendali webstore dengan lebih mudah.



5) 'Connect' Dengan Media Sosial 

Sebagai penjual online, sudah tentu anda mempunyai Facebook page, Instagram, Twitter atau media sosial yang lain. Jadi anda tidak perlu risau kerana webstore anda ini akan di'connect'kan bersama dengan akaun media sosial anda.





6) Terdapat 40 Payment Gateways

Easystore ketika ini mempunyai 40 payment gateways yang boleh digunakan oleh penjual untuk webstore mereka. Bukan sahaja 'Payment Gateways' dari Malaysia sahaja yang berintegrasi dengan Easystore tetapi terdapat juga 'Payment Gateways' dari luar negara.




Anda sebagai penjual hanya perlu memilih 'Payment Gateways' mana yang sesuai untuk webstore anda. Penjual boleh gunakan lebih dari satu 'Payment Gateways'.


7) Sistem Urus Order & 'Analytics' Yang Mudah 


Ini salah satu sebab kenapa anda perlukan Easystore untuk E-commerce Website anda.

Dengan sistem yang sistematik, anda dapat uruskan order yang diterima dengan mudah.

Fungsi 'Analytics' pula membantu penjual melihat samaada untuk melihat jumlah jualan, jumlah pelawat ke webstore, produk-produk yang dijual dan lain-lain data lagi yang dibuat samaada  mingguan, bulanan malahan dalam sejam.

Juga nama & emel customer juga secara automatik akan dimasukkan dalam fungsi 'Analytics' ini.

Kesemua data ini amat penting dan diperlukan oleh penjual dalam menganalisa 'business' mereka serta rujukan penjual. 'Detail' pelanggan yang tersimpan boleh digunakan untuk pemasaran produk anda seterusnya (Email Marketing / FB Ads)







8) Customer Service Yang Superb

Easystore tidak mengecewakan dalam membantu pelanggan-pelanggannya jika menghadapi sebarang masalah. Dengan adanya fungsi 'Chat' dalam sistem Easystore ecommerce, anda hanya perlu klik pada 'New Conversation' dan nyatakan permasalahan yang anda hadapi. Tanpa menunggu lama, Pakar dari Easystore akan membantu anda untuk selesaikan masalah itu. :)






9) Dan Pelbagai Lagi 'Features' Menarik


Kesemua 'features' yang ditawarkan seperti rajah di bawah :-








10) Pelanggan Yang Menggunakan Khidmat Easystore

Daripada syarikat perniagaan yang besar sehinggalah syarikat atau orang perseorangan yang baru saja memulakan perniagaan online, mereka menggunakan Easystore sebagai medium pengurusan jualan online mereka. Antaranya seperti di bawah

Maka tidak hairanlah mengikut easystore, jumlah transaksi perniagaan online secara keseluruhan untuk kesemua company yang menggunakan platform Easystore melebihi 
RM1 billion. WOW!!


Secara kesimpulannya, sebagai seorang usahawan, anda perlu mempunyai website ecommerce sendiri untuk melipat-gandakan lagi jualan sekaligus menambahkan lagi pendapatan anda.


Dengan adanya platform Easystore ini, ia dapat membantu usahawan-usahawan dalam memasarkan dan menjual produk mereka melalui online dengan lebih mudah, sistematik dan berdaya maju.

Untuk contoh-contoh lain, anda boleh melihat usahawan-usahawan berikut yang menggunakan Easystore dalam pengurusan website E-commerce mereka.






Jadi, apa tunggu lagi, langganlah sekarang pakej Easystore untuk website e-commerce anda. 
Anda pastinya tak rugi & perniagaan anda akan bertambah laris dan maju.

Langgan sekarang & PERCUMA untuk untuk langganan 14 HARI yang pertama dengan klik pada link berikut ---> LANGGAN PAKEJ EASYSTORE

Untuk tempoh 14 hari ini, anda boleh mencuba dalam penghasilan website ecommerce anda dan biasakan fungsi-fungsi yang terdapat dalam Easystore ini. Sekiranya anda tidak berpuas hati, anda boleh batalkan langganan anda dan tiada caj yang akan dikenakan.

Atau klik pada logo Easystore di bawah untuk melanggan..


http://invol.co/cldmmc

Tunggu dulu...ada lagi satu. Anda juga boleh kalau nak buat ecommerce website sendiri. Anda hanya perlu dapatkan ebook ini, harganya hanya RM50 sahaja dan disitu akan diajar teknik untuk buat website sendiri. Nak tahu boleh klik link ini --> Buat Ecommerce Website ataupun klik saja banner di bawah


SEMOGA PERNIAGAAN ANDA BERTAMBAH MAJU & 'SUCCESS'